Kompetenciamenedzsment

Kompetencia-menedzsment elsősorban a HR szakemberek számára tűnik fontos kérdésnek, pedig ez nemcsak egy operatív munka, hanem nagyon fontos stratégiai oldala is van. Azon személyes kompetenciák meghatározása, amely a szervezet célkitűzéseinek megvalósításához szükségesek, kulcsfontosságú alapkérdés. A HR szakterület munkája erre épülve képes eredményesen működni. Ha nem fordítunk kellő figyelmet erre a kérdésre, nem a megfelelő irányba fejlesztjük a munkatársakat, hiába építünk ki korszerű fejlesztési programokat. Ugyanakkor egy szervezeten belül a kompetenciákra épülő kiválasztási és képzési gyakorlat bevezetése és működtetése sem egyszerű feladat. Hogy döntsünk hát arról, milyen kompetenciákkal rendelkező munkatársakra van szükség a szervezet célkitűzéseinek végrehajtásához?

Miben jók az új generáció munkavállalói? Miben mások? Miért nehéz megtalálni és megtartani őket? Milyen az ideális jelölt az Ön vállalatában? Milyen készségeket hiányolnak a friss diplomások felkészültségében?
Ön is keres „csillogó szemű” pályakezdőket?

Amennyiben Önt is foglalkoztatják ezek a kérdések, VEGYEN RÉSZT EGYETEMI KUTATÁSUNKBAN! Elsősorban HR szakembereket szeretnénk felkérni a kérdőív kitöltésére, amely 30-35 percet vesz igénybe, és teljes mértékben névtelen. A kérdőív megnyitásához IDE kattintson! A kutatásban résztvevő vállalatok számára a feldolgozást követően előadás formájában bemutatjuk, milyen kiválasztási gyakorlatot folytatnak a friss diplomásokat foglalkoztató vállalatok, milyen követelményeket támasztanak a fiatalokkal szemben, és milyen tapasztalataik vannak a foglalkoztatásuk során. Amennyiben szeretné megismerni a kutatás eredményeit, szándékát ITT jelezheti!

Google űrlap: https://goo.gl/forms/IAKMFRJ7QKqlR1vM2

Tisztelettel,

Tóthné Téglás Tünde