Y generáció álláskeresési szokásai az online felületeken

Az Y generáció uralja a magyar munkaerőpiac közel harmadát. Jelenlétük és hatásuk a szervezetekre nem hagyható figyelmen kívül. Ez a generáció több okból is folyamatosan jelen van az álláskeresés piacán. Tagjainak jelentős része tanul nappali tagozatos hallgatóként, akik már diákéveik alatt is keresnek munkát, majd a tanulmányok elvégzése után ismét a munkakeresésbe vetik magukat. A generációban ugyanekkora rész jelenleg munkanélküli, így ők is állást keresnek. De az aktív dolgozók rétege is gyakran jelenik meg az álláskeresők között.

Egyes kutatások szerint az Y generáció tagjai 4-szer gyakrabban váltanak munkát, mint más generációk tagjai. Így az állásban lévők is igen gyakran jelennek meg az álláskeresők piacán. Vajon hol és hogyan keres ez a generáció munkát? Mit tesz meg azért, hogy jó színben tűnjön fel? A kiemelkedő informatikai jártasságukat mennyire használják ki? Tudatosak-e ezen a területen e generáció tagjai.